No matter how hard you try, you still cannot be me biarch

Wednesday 7 December 2011

Hidup yang penuh dengan cobaan kaah ?

Time check , 11:18pm.
Venue : My Barbie Tinkerbelle Room

And again takde satu pon yang layan aii (In my family) ever since tadhe paghe . Byler aii kuaa from my Barbie Tinkerbelle Room tadhe paghe , Ibu , Nenek and Sharifah aderh kat dapo . I masoqk dapoo . Aii laapaa , narqk makan breakfast . But aii tarqk jadhe narqk makan sebab mood aii tros down . Ibu and Nenek laghe leyh cakap nan Sharifah to eat breakfast beyh Ibu siap Milo utk dher laghe. Aii ? Aii thought mine will be next so aii ddk jap uhk kat dapoo. Check-check tarqkder satuuh yang tegoo aii. :( I tros masok biler masterbedroom and hug Putput and tears out while talking to her . Dher sorang jerh laa yang layan aii .

Beyh daa kul 1pm . I siap-siapkan the ingredients to cook Nasi Goreng for baby aii later . Kul 2 aii masak . While aii nqaa prepare ingredients , baby aii call . Alhamdulillah , aderh jugak orang layan aii . Beyh after aii masak , aii mandi , siap and meet him . We slack kat Taman jap before sending him to work . Peyh bnyk orang kat bus tadhe . But its okay .

I learn a new phrase today from hubby. It's ILYSMMTEABFAB . Meaning : I Love You So Much . Till Eternity And Beyond , Forever And Beyond . I like it . NOOOO Wait ! It's I LOVE It !

Okaay I HATE TODAY !

P.S. Asal hubby macam semacam ??
     I felt so semacam uhk bout him today
     Why ekhyqs why ?
 

No comments:

Post a Comment